Wednesday, 18 January 2017

SERAMM!!!!! Dalam Kereta Warga Singapura Dirakamkan Dari CCTV JPJ Di Sempadan Johor dan Singapura!!!! Korang Tengok Betul2 Itu Apa!!

SERAMM!!!!! Dalam Kereta Warga Singapura Dirakamkan Dari CCTV JPJ Di Sempadan Johor dan Singapura!!!! Korang Tengok Betul2 Itu Apa!! 

Satu screenshot dari video CCTV JPJ yang dapat dirakamkan kelihatan satu bungkusan kain kapan mayat ketika seorang warga Singapura ingin memasuki negeri Johor. Gambar ini jadi viral apabila seseorang telah memuatnaik ke media sosial.






Sumber


AL-FATIHAH....Gempar Apabila Pembaca Berita TV3 Dijumpai Mati Dibunuh Dirumahnya ! Lebih Memilukan! Wanita Yang Selalu Membacakan Berita Isu Jenayah Itu Telah Meng....

AL-FATIHAH....Gempar Apabila Pembaca Berita TV3 Dijumpai Mati Dibunuh Dirumahnya ! Lebih Memilukan! Wanita Yang Selalu Membacakan Berita Isu Jenayah Itu Telah Meng....








SHAH ALAM: Ketua Polis Selangor mengesahkan punca kematian eksekutif pentadbiran wanita stesen televisyen TV9, yang mayatnya ditemui di kediamannya di Apartment Saujana, Damansara Damai pada Sabtu, adalah akibat lehernya dijerut.

Ketua Polis Selangor Tun Hisan Tun Hamzah berkata laporan bedah siasat ke atas mayat Syaleza Jaffar, 31, di Hospital Sungai Buloh menunjukkan mangsa mati akibat tidak boleh bernafas dan terdapat kesan jerutan di sekeliling leher mangsa. "Laporan siasatan menunjukkan mangsa mati akibat dijerut dan bukannya menggantung diri, namun kita masih menjalankan siasatan terhadap perkara itu," katanya pada sidang media di sini.

Beliau berkata susulan itu, polis menahan anggota keluarga terdekat mangsa di Segamat, Johor pada kira-kira 10.15 malam tadi bagi membantu siasatan kes berkenaan.

Suspek akan direman petang Isnin. Tun Hisan berkata kes itu disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kematian.

Mayat Syaleza ditemui di dalam sebuah daripada bilik tidur rumah itu oleh suaminya pada kira-kira 7 malam.

Suaminya mendakwa terdengar dentuman dalam bilik tidur rumah itu dan ternampak mangsa tergantung tidak bernyawa di kipas bilik itu sebelum membawa turun mayat isterinya.

Polis kemudian ke tempat kejadian sejurus dimaklumkan berhubung kejadian itu oleh suami mangsa dan Syaleza disahkan meninggal dunia ketika ditemui polis.

Syazleza merupakan anak kedua daripada enam beradik dan mempunyai seorang cahaya mata berusia dua tahun



Ketika saya sedang memandu kereta balik ke Kuala Lumpur, saya menerima panggilan daripada stringer Zulkifli Che Sab yang mengatakan hasil bedah siasat, kematian Allahyarham disebabkan dibunuh. 

Tidak semena-mena air mata saya mengalir dan saya tidak dapat meneruskan perbualan di telefon. Isteri saya menenangkan saya sepanjang perjalanan.

Nur Syaleza adalah seorang pekerja yang berdidikasi. Allahyarham adalah satu-satunya kakitangan pentadbiran yang bersama-sama dengan saya ketika Jabatan Berita dan Ehwal Semasa TV9 mula diwujudkan.

Rajin dan tidak banyak karenah. Walaupun mengambil masa untuk dilantik ke jawatan tetap, Allahyarham tidak banyak bersunggut. Allahyarham percaya saya sudah melakukan yang terbaik untuk mencadangkannya ke jawatan tetap. Namun masih belum ada rezeki.

Selepas beberapa kali namanya dicadangakan, akhirnya Allahyarham dilantik ke jawatan tetap. 

Dan dua hari sebelum kematiannya, Allahyarham menerima surat kenaikan gred. 

Saya masih terbayang kegembiraannya menerima surat itu dan mengucapkan terima kasih kepada saya. Pada hari itu juga secara kebetulan Allahyarham berkongsi dengan Rusliza untuk menaja berbuka puasa untuk kakitangan Jabatan Berita TV9.



Sabtu lalu kira-kira jam 10:50 malam saya menerima panggilan telefon yang mengejutkan. 

Panggilan daripada Rusliza, Eksekutif Pentadbiran Kanan pejabat saya diterima ketika saya berkumpul dengan adik-beradik di kampung.

Menurutnya Nur Syaleza Jaffar, (Eksekutif Pentadbiran) meninggal dunia. Namun laporannya tidak jelas mengenai kematian Syaleza. Penyampai berita, Aminhayat yang menjadi jiran Syaleza ketika saya hubungi selepas itu juga tidak jelas sebab kematian itu.

Pelbagai spekulasi terus bermain di kepala saya selepas pelbagai matlumat yang diterima melalui SMS , FB dan BBM.





Stringer kami, Roslan (Kuala Lumpur) dan Hazrey (Johor) masing-masing bersungguh-sungguh membantu menyalurkan matlumat terkini kepada saya. 

Ketika itu rasa hati mahu sahaja pergi ke rumah Allahyarham dan Hospital Sungai Buloh di mana jenazahnya di tempatkan. Namun saya masih berada di kampung menghadiri perjumpaan keluarga dengan adik-beradik dan tahlil arwah emak, yang diadakan setiap tiga bulan.

Roslan Salleh paling awal menghantarkan saya foto termasuk keadaan bilik Allahyarham selepas kematiannya, melalui BBM.

Melihat kepada foto bilik itu, saya mengsyaki kematian Allahyarham bukan sebagaimana yang mula-mula dimaklumkan oleh suaminya. Saya percaya ada unsur lain yang menyebabkan kematiannya.

Postmortem jenazah yang sepatutnya jam 8:00 pagi akhirnya dapat dilakukan bermula kira-kira jam 12 tengah hari, selepas doktor tiba jam sekitar jam 11:30 pagi. 

Saya dimaklumkan kerana polis menyesyaki ada unsur lain yang menyebabkan kematiannya, pakar foreksik kanan dipanggil untuk membuat bedah siasat.

Kira-kira jam 2 petang jenazah siap dibedah siasat. Jam 3 petang jenazah di bawa ke kampungnya Segamat, Johor. Dan di atas bantuan rakan-rakan stringer, polis mengiringi kereta jenazah dari tol Sungai Buloh ke tol Sungai Besi serta dari tol Segamat ke rumah Allahyarham.


Namun saya secara bergurau mahu Syaleza menaja satu lagi buka puasa. Dia yang tahu maksud saya itu tersenyum dan berjanji akan melakukannya.

Kini kami kehilangan seorang sahabat dan warga kerja yang berdedikasi. 

Selepas ini tiada lagi langkah seorang yang bernama Nur Syaleza Jaffar untuk menghantar fail ke meja saya.

Semuga rohmu ditempatkan di kalangan para syuhadah dan solehah.



GILAAA!TRADISI GILA KELUARGA SINGAPURA ,MENONTON P3RS3TUBUHAN ANAK LELAKI SENDIRI (VIDEO)

GILAAA!TRADISI GILA KELUARGA SINGAPURA ,MENONTON P3RS3TUBUHAN ANAK LELAKI SENDIRI (VIDEO)

GILAAA!TRADISI GILA KELUARGA SINGAPURA ,MENONTON P3RS3TUBUHAN ANAK LELAKI SENDIRI (VIDEO)









Tuesday, 17 January 2017

JIJIK!! SEDANG ASYIK BERASMARA DI TEMPAT AWAM...KEJADIAN DI NEGERI S******N MEMALUKAN!!

JIJIK!! SEDANG ASYIK BERASMARA DI TEMPAT AWAM...KEJADIAN DI NEGERI S******N MEMALUKAN!! 





sumber : http://ohawan.blogspot.com/


Jodoh Tak Sampai Seminggu

Jodoh Tak Sampai Seminggu


Jodoh Tak Sampai Seminggu|IPOH: Seorang wanita yang baru berkahwin Jumaat lalu, meninggal dunia malam tadi selepas kenderaan yang dipandu suaminya terbabas dan melanggar pembahagi jalan di Kilometer 200.9 Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) arah utara, dekat Kerian, semalam.
Mangsa, Nur Fazlina Fazil, 25, yang parah dibawa ke Hospital Taiping (HT) namun meninggal dunia malam tadi manakala suaminya, Muhammad Hisyamuddin Yunus, 25, hanya cedera ringan.
Suasana pilu menyelubungi majlis pengebumian jenazah Nur Fazlina yang dikebumikan di Tanah Perkuburan dan Wakaf Am Islam Keriah Rapat Setia, dekat sini pada jam 10 pagi tadi.
Rata-rata ahli keluarga serta rakan-rakan arwah menitiskan air mata apabila Muhammad Hisyamuddin membacakan talkin dalam keadaan sebak. Dalam kejadian itu, pasangan itu difahamkan dalam perjalanan dari sini menghala ke Kulim, Kedah.
Sementara itu, jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat negeri berkata, kenderaan yang dinaiki kedua-dua mangsa dikatakan terbabas sebelum merempuh pembahagi lebuh raya, menyebabkan Nur Fazlina parah dan suaminya cedera ringan.
Katanya, anggota bertugas turut menemui sejumlah wang tunai dan beberapa barangan peribadi di dalam kereta mangsa.



VIDEO : Akak Bertudung Kantoi Layan Blue Jadi Viral Di Facebook,Lihat Saat 0.12 Layan Habis Muka Akak Ni..

VIDEO : Akak Bertudung Kantoi Layan Blue Jadi Viral Di Facebook,Lihat Saat 0.12 Layan Habis Muka Akak Ni..




Kebiasaannya Lelaki dikenali yang suka melihat dan melayan video blue. Namun siapa sangka diam-diam wanita juga layan video tersebut.

Sebuah video menjadi viral menyaksikan seorang wanita bertudung leka melayan video blue melalui handfonnya. 

Tidak dapat dipastikan dimana lokasi kejadian namun pelbagai reaksi dilemparkan ada yang menganggapnya sebagai kelakar dan ada yang menganggapnya wanita kaki blue serta yang mengecam tindakannya berikut video yang dimaksudkan






Pasangan Couple Bangga Kongsi Video & Gambar Adegan Atas Ranjang..VIRAL KAN!!!!!!! MEMALUKAN.. MIANG!!!

Pasangan Couple Bangga Kongsi Video & Gambar Adegan Atas Ranjang..VIRAL KAN!!!!!!! MEMALUKAN.. MIANG!!!
Pasangan Couple Bangga Kongsi Video & Gambar Adegan Atas Ranjang|Sepasangan kekasih yang belum sah menikah bangga kongsi video & gambar adegan cium kening di atas ranjang dalam sesi merayakan hari ulang tahun hubungan cinta mereka di media sosial menjadi bahan kecaman natizen.
Dalam Captions Gambar & video pasangan berkanan bertulisan “Aku mencintaimu kerana egomu dan ketulusanmu, bukan karna paras cantik mu.”
#Anniversary budak sekolah zaman sekarang sambut hari jadi hanya pakai balon dan kembang api je,” tulisnya
Paparan Video & Gambar serta captions yang di unggah pasangan itu terus dikecam natizen,beberapa di antara turut meluahkan rasa kesal melihat pasangan couple yang terlalu berlebihan dalam bercinta.
Bagaimanapun pemilik akaun yang tidak diketahui udentitinya itu terus memadam video dan gambar berkenan,tapi sayang gambar dan video sudah terlanjur tersebar dimedia sosial.




Pelajar Tingkatan 2 Dir0g0l Sampai Mati 0leh 14 Lelaki Ketika Balik Sek0lah, Yg Paling Zalim D0rang..

Pelajar Tingkatan 2 Dir0g0l Sampai Mati 0leh 14 Lelaki Ketika Balik Sek0lah, Yg Paling Zalim D0rang..



Pelajar 14 Tahun Maut Dir0g0l Bergilir 14 Lelaki Termasuk Rakan Sek0lah|Dunia maya dan twitter dan juga faceb00k kembali kec0h dengan penemuan se0rang mayat remaja wanita 14 dipercayai hilang sejak pertengahan april 2016 lalu.
Mangsa yang ditemukan di dalam Semak samun tanpa pakaian dan mayatnya hampir membusuk tangan serta kaki di ikat pada 02.05.2016 semalam.
Dalam waktu beberapa hari pihak kep0lisian menyiasat Telah pun menahan 12 pelaku mana kala dua lagi masih dalam bur0nan p0lis.
Menurut pengakuan pelaku,kejadian itu berlaku pada pertengahan april lalu ketika mangsa dalam perjalanan balik dari pada sek0lah menuju rumahnya.
Kemudian mangsa di tarik kedalam semak tangan dan kakinya di ikat , dir0g0l paksa 0leh 14 lelaki secara bergilir gilir hingga gadis itu maut dan membiarkan mayatnya disitu.
Dari 14 tersangka yang di tangkap semuanya berumur dibawah 24 tahun kata dirmant0 ketua p0lis bengkulu rejang .
Dari pelaku yang ditangkap terdapat enam 0rang remaja bawah umur yang didakwa adalah rekan satu sek0lah mangsa,mereka melakukan perlakuan keji itu setelah mereka meminum minuman keras jenis arak tuak.katanya.
Manakala berdasarkan pengakuan pelaku ,mereka mengumpul duit untuk membeli arak pada jam 10 pagi hari kejadian,setelah usai mereka minum sekitar jam 12:30 mereka melihat mangsa berjalan se0rang diri melewati kawasan tempat mereka meminum arak.
Kemudian mereka menangkap mangsa meyeretnya kedalam semak dan terus mengikat tangan serta kaki kemudian mangsa dir0g0l dengan bergilir gilir masing masing sebanyak dua kali,meskipun mangsa sudah meninggal,lebih menyedihkan, selepas mereka melampiaskan nafsunya mereka menutupi mayat mangsa dengan daun daun dan kembali kerumah masing masing.
Hinggalah bau busuk mayat gadis malang itu di cium 0leh warga setempat setelah beberapa hari melakukan pencarian,apa yang lebih aneh adalah beberapa pelaku juga turut ikut dalam pencarian tersebut untuk meny0r0kkan perlakuan mereka.
Berikut nama nama pelaku
1.suket 19
2.b0bi 20
3.faisal 19
4.zaina 23
5.Febriansyah Saputra 18
6.Sulaimansyah 18
7.S (nama samaran pelajar)17
8.AG(nama samaran pelajar) 16
9.A (nama samaran pelajar) 16
10.D (nama samaran pelajar)17
11.T0mi Wijaya 19
12.Indra Muda 19
13.J (nama samaran pelajar) 16
14.R (nama samaran pelajar) 16
Ek0ran dari kes berkenan yuyun 14 nama mangsa menjadi perbuaan hangat natizen di media s0sial dengan tanda pagar #NyalaUntukYuyun.Melanie Sub0n0 dan se0rang sutradara filem J0k0 Anwar, ikut membicarakan tragedi yang menimpa Yuyun ini.
Melalui akun Instagram Melanie Sub0n0, ia mengajak seluruh masyarakat untuk ikut bersimpati dengan pemerk0saan Yuyun ini. Tak lupa, ia juga menautkan link laman yang memberitakan hal tersebut.
“SAHABAT, satu lagi anak perempuan menjadi k0rban. Yuyun, se0rang anak berusia 14 tahun di Bengkulu, diperk0sa 14 0rang hingga meninggal dunia. ayuhkita bers0lidaritas untuk Yuyun. Bukan cuma Yuyun tapi untuk semua yg mengalami kekerasan seksual, dimanapun kamu berada. Diam bukan lagi pilihan,” tulis Melanie.















MASYAALLAH!!NAFSU DURJANA!!Baru Seminggu Kahwin, Suami Terpaksa CERAIKAN Isterinya Kerana Keinginan 'PELIK' Isterinya.... ‘Saya bukan tak boleh bagi, tapi ‘BENDA’ tu berdosa...’- SUAMI

MASYAALLAH!!NAFSU DURJANA!!Baru Seminggu Kahwin, Suami Terpaksa CERAIKAN Isterinya Kerana Keinginan 'PELIK' Isterinya.... ‘Saya bukan tak boleh bagi, tapi ‘BENDA’ tu berdosa...’- SUAMI






MASYAALLAH!!NAFSU DURJANA!!Baru Seminggu Kahwin, Suami Terpaksa CERAIKAN Isterinya Kerana Keinginan 'PELIK' Isterinya.... ‘Saya bukan tak boleh bagi, tapi ‘BENDA’ tu berdosa...’- SUAMI



Sephia 30 tahun yang baru seminggu menikah dengan suaminya juan di ajukan kemahkamah agama karena kes perceraian pada 06.08.2016

Sephia adalah seorang janda yang tidak memiliki anak dan memiliki kerjaya yang bagus,jadi tidak hairan juan yang kacukan melayu cina ini sanggup menikahinya.




Akan tetapi pernikahan mereka cuma bertahan seminggu karena sephia tidak puas hati atas perangai suaminya yang tidak mahu berhubungan intim lewat jalur belakang.

Disela sela menunggu keputusan pengadil sephia berkata bahwa suaminya juan tidak bisa memuaskannya di ranjang.

Yang namanya hubungan intim itu tidak kira kuat atau pada tempatnya tapi lebih pada kenikmatannya,bila hanya satu saja yang merasakan kenikmatan buat apa dipertahankan

Selepas mengucapkan hal itu akhirnya sephia mengaku bahwa dia menggugat cerai karena suaminya tidak mahu lewat jalur belakang.

Sebenarnya saya tidak suka lewat tempat normal,mungkin sudah nasib saya yang pernah dirogol hingga terauma dan ketagih sampai sekarang

Sephia meneteskan air mata menyingkap kembali masa silamnya yang ngeri bahwa dia pernah di rogol oleh pemandunya sendiri beberapa kali lewat belakang ketika suami pertamanya bekerja.

Namun karena merasa berdosa ia kemudian melaporkan kejadian itu kepada suami dan pihak polis pada tahun 2010.

Selepas kejadian itu ada yang tidak kena dengan kebutuhan seks sephia ketika berhubungan intim dengan normal Bersama suaminya.

Ia mengeluh kepada suaminya dan timbul pergaduhan hingga akhirnya cerai.Saya tak sangka bahwa suami yang kedua saya ini juga tidak memenuhi kebutuhan batin saya.

Bagaimana pun hakim megingatkan sephia untuk bertemu doktor setelah memberikan nasihat menerusi pandangan islam berkait seks dubur.






GERAM DIBUATNYA OIII!#$%@Dah kenapa SAleha tak tahan dibuatnya!!..BESAR Giler cik Saleha oiii..MANTAPPP OOO

GERAM DIBUATNYA OIII!#$%@Dah kenapa SAleha tak tahan dibuatnya!!..BESAR Giler cik Saleha oiii..MANTAPPP OOO