Saturday, 28 January 2017

MASYAALLAH!!!!ANAK LELAKI"HAMILKAN" IBU KANDUNG SENDIRI SELEPAS BERPISAH DENGAN SUAMI..

MASYAALLAH!!!!ANAK LELAKI"HAMILKAN" IBU KANDUNG SENDIRI SELEPAS BERPISAH DENGAN SUAMI..






ANAK LELAKI|"HAMILKAN" IBU KANDUNG SENDIRI SELEPAS BERPISAH DENGAN SUAMI

ANAK LELAKI|"HAMILKAN" IBU KANDUNG SENDIRI SELEPAS BERPISAH DENGAN SUAMI







MAKA,DIPENDEKKAN CERITA






Pengakuan BERANI MATI Seorang Perempuan!!, Dulu Benci, Sekarang bila dah Dapat,Diri Sendiri Yang KETAGIH 'Layanan' Suami Orang Padanya Sehinggakan...........

Pengakuan BERANI MATI Seorang Perempuan!!, Dulu Benci, Sekarang bila dah Dapat,Diri Sendiri Yang KETAGIH 'Layanan' Suami Orang Padanya Sehinggakan........... 




Pengakuan BERANI MATI Seorang Perempuan, Dulu Benci, Sekarang Dia Sendiri Yang KETAGIH 'Layanan' Suami Orang Padanya !
'Mula-mula dia selalu kacau saya, saya tak layan ... tapi ada sesuatu yang dia buat sampai saya tak tahan, teringat pada dia siang dan malam... sanggup serahkan segalanya pada dia....'









Friday, 27 January 2017

KISAH BENAR...!Pelik!! Mak Mertua Aku Tiba² Belikan Sarapan.. Lepas Suami Aku Pergi Kerja Baru Aku Tahu Muslihat Sebenar Dia....

KISAH BENAR...!Pelik!! Mak Mertua Aku Tiba² Belikan Sarapan.. Lepas Suami Aku Pergi Kerja Baru Aku Tahu Muslihat Sebenar Dia....





KISAH BENAR...!Pelik!! Mak Mertua Aku Tiba² Belikan Sarapan.. Lepas Suami Aku Pergi Kerja Baru Aku Tahu Muslihat Sebenar Dia....


"Maid yg ceritakn segalanya. Makanan yg mak mertua beli maid ambil buang,dia cakap jangan makan.Pelik jugak mak mertua mmg tak akan beli breakfast untuk sy pun. Bila suami saya pergi kerja, baru lah TERBONGKAR semuanya... rupa-rupanya.... "


Bapa mertua penah marah n tak bagi jumpa dgn bomoh tu lagi,tapi yg mak mertua ni still degil dan dia akn jumpa secara senyap2.Pagi kejadian bomoh tu datang rumah,sy ada dalam bilik dan bila sy turun mereka dh keluar.Maid yg ceritakn segalanya.Makanan yg mak mertua beli maid ambil buang,dia cakap jangan makan.Pelik jugak mak mertua mmg tak akan beli breakfast untuk sy pun.Tiba2 beli,dan banyak kali dia tanya maid, sy makan tak makanan yg dia beli tu.Wallahualam tak tahu la sbab apa.Punca ni la yg merisaukan sy,mungkin mak mertua bole baca kot dari raut wajah sy yg sy marah dgn perbuatan dia bawak balik bomoh.Dia kata sy buat muka dkat dia.
(kod sini)
Ok..nak dijadikan cerita keesokkan harinya suami sy kena panggil masuk bilik parents dia untuk berbincang, tnpa pengetahuan sy.Mak mertua ckap yg sy ni dah buat black magic kat suami supaya suami tunduk dekat sy.Dia jugak cakap selalu nampak kelibat sy dalam rumah tu,padahal sy ada dalam bilik.Mcm2 lagi yg dia burukkan sy.Mungkin dia nak cuba pusing cerita,sebab dia dah terkantoi bwak balik bomoh dkat rumah.Suami sy pulak mcm biasa masuk telinga kanan keluar telinga kiri.Suami dah lali dngan perangai mak dia sbenarnya,dah banyak kali berbincang dan asyik ckap benda yg sama. Parents dia pesan dkat suami jgn beritahu sy.Sy tak tahu apa2.

Esok harinya bermula kisah kami keluar terus dari rumah.Sy ada wassap mak mertua pagi2 cakap nak keluar.Mak kandung sy dtg jemput sy dirumah.Atas izin suami sy.Bila sy dah keluar mertua lari turun bawah terjerit2 dekat suami yg masa tu tngah panaskn enjin kereta nak pegi keja.Mak mertua ckap knp dia keluar rumah pagi2 tak mintak izin aku,nak bawak cucu aku pegi mana!!!

Suami ckap dia dah wassap cakap nak keluar dgn mak dia,tengok la handfon.Yang dia bawak tu anak dia,biarla..Suami ckap yg dia dah izinkan.Dalam setengah jam jugak mak mertua tahan suami dari pegi keja.Suami cakap dia dah mcm kena rasuk menjerit2 tak puas hati.Mak mertua suruh jugak suami col sy supaya balik.Suami tnya untuk apa balik? Mak mertua cakap aku nak bagi dia(pukul).Suami cakap snang hati nak pukul anak org,dia isteri sy,tanggungjawab sy.Suami salam dn cium dahi mak dia dan terus pegi keja.Masa tu mak dia buat drama korea la terjelopok duduk tersandar kat kereta.

Sy yg keluar ni tak tahu cerita, smpai la adik ipar col suruh balik sekarang!! dgn nada yg kasar, tak sempat tanya sbb apa terus putus.Sy col suami tanya knp adik dia suruh balik suami jawap jgn balik.Suami dh balik keja baru sy balik.

Malam tu jugak suami suruh kemas semua baju2,ambil yg penting dulu..Suami dapat rumah sewa dan kami berpindah tanpa pengetahuan keluarga mertua.Rumah mertua besar jadi dia tak perasan yg kami keluar.Bermula la episod kami dibuang keluarga.Sampai skarang still tak berbaik.Suami sy pulak dah digelar anak derhaka.Cerita sy pulak dah mcm cerita artis.Semua org dh pndang serong dgn sy.

Dah cuba berbaik tapi ego keluarga mertua sgtLa tinggi..Dan sampai skarng jugak sy masih berubat dengan Al-Hidayah tuk buang sihir.Setelah kami pindah baru sy tahu slama ni sy dah terkena sihir pemisah.Sampai skarang masih tidak baik.Wallahualam sape yg buat sy berdoa agar dia cepat bertaubat.Cuma sy kesiankan suami,syurga dia bwah tapak kaki ibu dia..Jadi mcm ni serba salah dibuatnye.Sebabkan mak dia terlampau ganas, sbb tu suami bawak sy pindah.Dia takot pape jadi kalau dia pergi kerja tinggal sy berdua dgn mak dia kat rumah.

Ohhh..peranan bapak mertua sy dlam cerita ni,dia umpama dinding sahaja.Tak mampu buat apa2 keputusan.Bagi dia cakap isteri dia saja yg betol. Terima kasih sudi baca yer,maaf panjang benar.








PERGHH!!FOTO PERIBADI GURU JELITA INI TERSEBAR APABILA TELEFONNYA DICURI ANAK MURIDNYA SENDIRI. GAMBAR NO 2 PALING BUAT ABANG TAK TIDUR MALAM

PERGHH!!FOTO PERIBADI GURU JELITA INI TERSEBAR APABILA TELEFONNYA DICURI  ANAK MURIDNYA SENDIRI. GAMBAR NO 2 PALING BUAT ABANG TAK TIDUR MALAM 




PERGHH!!FOTO PERIBADI GURU JELITA INI TERSEBAR APABILA TELEFONNYA DICURI  ANAK MURIDNYA SENDIRI. GAMBAR NO 2 PALING BUAT ABANG TAK TIDUR MALAM 









INILAH PADAHNYA...!!!! AKIBAT GAMBAR SEKSI TERSEBAR, UQASHA SENROSE DI LABEL HIPOKRIT


Hanya gara-gara bercuti bersama Iqram Dinzly di Thailand, pelakon Uqasha Senrose dilabelkan sebagai hipokrit oleh segelintir pihak yang tidak senang hati melihatnya berpakaian seksi di sana. 

Malah sebelum inipun, ada pihak yang menyebarkan khabar angin mendakwa mereka pernah terlihat Uqasha Senrose ke kelab malam hanya dengan bertopi... tetapi pelakon itu menafikannya. 

Terkini, melalui ruangan Desas Desus dalam akhbar sisipan Berita Harian, Uqasha berdepan situasi sulit dan harus menjelaskan mengenai imejnya yang tersebar ketika di Thailand itu. 

Lapor akhbar tersebut, Uqasha dan adik beradiknya yang lain telah bercuti bersama Iqram Dinzly di Koh Lipe, sebuah pulau peranginan di Thailand ketika sambutan tahun baru. Apa yang mengejutkan, gambar yang dikirim kepada media melihatkan Uqasha tampil tidak bertudung selain berpakaian menjolok mata sehingga menampakkan pusat yang bertindik. 

 

Jika diimbas kembali kenyataan Iqram, dia menyatakan bahawa mereka hanya berkawan biasa selain menganggap Uqasha seperti adik kerana jarak usia yang berbeza. Oleh itu, tak mungkin mereka pasangan kekasih ye tak? 

Apa yang pasti, mereka mungkin ada jawapan tersendiri dalam perkara ini. Bak kata orang, semua orang ada melakukan kesilapan... tak gitu? 

 

Komen segelintir pihak terhadap gambar Uqasha
 




Video: 3 orang menyiksa & merogol saya secara bergilir..Lihat apa yang terjadi sangat memeranjatkan.. perhhh sampai macam tu sekali!!!

Video: 3 orang menyiksa & merogol saya secara bergilir.. Lihat apa yang terjadi sangat memeranjatkan.. perhhh sampai macam tu sekali!!!

Video: 3 orang menyiksa & merogol saya secara bergilir|Kejam dan tidak berperikemanusiaan,itulah yang di alami oleh gadis yang menjadi mangsa kekerasan seksual  tentera myanmar baru baru ini di Ronghiya
Lebih dari 65.000 orang masyarakat Muslim Rohingya dicatat melarikan diri baru – baru ini ke bangladesh,mereka  mendedahkah bagaimana mereka diperlakukan kejam oleh tentera myanmar.
Kekerasan dan kekejaman,pembantaian  serta pelecehan seksual (rogol) yang dilakukan terhadap Muslim Rohingya tidak dapat lagi di gambarkan baik berupa kata kata mahupun lukisan.
Baru baru ini VOA memberitakan 25/17 banyak pengungsi Rohingya yang baru datang ke bangladesh mengatakan,bahwa mereka di rogol dan diseksa tentera myanmar.
Katanya sepuluh orang meninggal karena tak tahan di siksa dan dirogol,”tak ada wanita yang kuat dirogol 10 orang lelaki” ungkap seorang gadis.
Dibawah adalah video wawancara dengan mangsa tentang kekejaman tentera myanmar.
Video Player
00:00
01:47




Pengacara TV wanita gagal 'Mengawal Perasaan' gara-gara terlalu minat Christiano Ronaldo.!! Lihat Saat 0.41 Perhhh Kan Siaran Langsung!!!! Harap Kat MALAYSIA TAK TERJADI PERKARA MEMALUKAN INI!!!

Pengacara TV wanita gagal 'Mengawal Perasaan' gara-gara terlalu minat Christiano Ronaldo.!! Lihat Saat 0.41 Perhhh Kan Siaran Langsung!!!! Harap Kat MALAYSIA TAK TERJADI PERKARA MEMALUKAN INI!!!


Seorang pengacara tv wanita tampil bogel sepenuhnya dalam sebuah program televisyen di Venezuela semasa berbincang mengenai pemain bola sepak, Christiano Ronaldo.

Yuvi Pallares menghangatkan lagi program mengenai pemain bola sepak Real Madrid itu apabila membuka satu persatu pakaiannya semasa ianya sedang berlangsung.
Pengacara itu bertindak sedemikian ketika melaporkan khabar angin mengenai hubungan Christiano dengan model majalah Playboy, Daniella Chavez.

Daniella dilaporkan mengaku suka berfantasi mengenai Christiano dan isu berkenaan mendapat perhatian di Venezuela.

Mungkin Yuvi juga mahu mencuba nasib untuk dapatkan perhatian pemain bola itu apabila tampil bogel ketika melaporkan berita mengenainya.

Apa yang pasti, Yuvi bukan sahaja akan dapat perhatian Christiano tetapi seluruh lelaki yang menontonnya.




Thursday, 26 January 2017

Pandainya 'dua bekor beruk' ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Lihat Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL!!!

Pandainya 'dua bekor beruk' ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Lihat Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL!!!


MasyaAllah! Rupanya ada jugak ‘setan’ terlepas dari diikat yer, nampaknya ‘setan jadian’ semakin berleluasa menunjuk perangai.

Tengok dorang tu pun, speechless lah. Lebih-lebih lagi bila melihat kaum wanita yang buat perangai tak senonoh macam tu.

Melampau betul aksi yang dimuat naik oleh minah kat atas tu. Mana lah maruah minah sengal tu yer?? Sanggup dia mengeluarkan video bangang macam tu, sekali gus menjatuhkan maruah dia sebagai seorang perempuan!

Harapkan muka jer cantik, tapi akal tak ada! Kesian lah kat mak bapak dia kalau dapat tahu anak dorang dok menggila buat benda tak senonoh macam tu, remuk teruk hati dorang. Betul tak??

Tak boleh blah tu, minah tu bangga betul dapat muat naik benda bodoh macam tu. Sekarang ni boleh lah dia nak bangga dan melakukan apa saja sesuka hati, tanpa peduli berdosa atau tidak.

Bukannya apa lah, takut nanti tak mampu nak pikul dosa-dosa yang dikumpul ketika hidup jer. Masa tu nak menangis air mata darah pun, dah tak ada guna lagi!

Diri tu masih muda, fikir-fikir lah masa depan sama yer. Muhasabah lah diri tu, jauhkan diri daripada terus terjebak dengan kegiatan tak bermoral macam tu!

Ingatlah mak bapak korang di rumah, fikirlah perasaan dan jaga maruah dorang sama. Penat dorang mendidik dan beri sepenuh kasih sayang  kat korang.

Tapi korangg balas dengan perbuatan buruk korang pulak. Jadilah anak yang dibanggakan!




PANAS!!!! GROUP WHATSAPP AWEK MELAYU SEMBANG PASAL SEKS!

PANAS!!!! GROUP WHATSAPP AWEK MELAYU SEMBANG PASAL SEKS!

GROUP WHATSAPP AWEK MELAYU SEMBANG PASAL SEKS!-Amboi bukan main lagi sembang pasal seks dengan negro siap tiga round lagi apakah ini ertinya dunia sudah nak akhir zaman?..
Kalau lelaki bersembang pasal seks mungkin agak normal sebab ini memang sifat mereka tapi bukan semua hanya mereka yang gila seks sahaja kot.haha..
Tapi macamana pulak dengan awek litup bertudung bersembang pasal seks,siap hisap nak telan air mani lagi.perhh..boleh pitam di buatnya.kalau lelaki itu suami mereka mungkin tiada apa yang di hairankan tapi ini lelaki bukan suami lepas itu negro pulak!.
Batan kelas A katanya!..hahaha.. nak sangat yang besar-besar.kompom perempuan jenis betina ini gila seks.sampai nak telan air mani negro tu..adoii..apa nak jadi lah.
Korang baca snapshot dari group whatsapp di bawah ini,admin pun tidak tahu dari siapa kerana gambar-gambar ini hanya perkongsian dari laman sosial,kesasihan juga masih diragui namun jika ianya benar rosaklah awek dalam group itu,kepada lelaki lelaki di luar sana,berhati-hati ketika mencari calon isteri ye kot-kot terkena yang jenis ini susah nak jaga..haha..peace!!..
gadis melayu mahu seksseks dengan negroawek cantik