loading...

Tuesday, 3 January 2017

Filled Under:

Gara-gara tak pandai menjaga maruah diri, lihat apa yang berlaku kepada 'GADIS BERTUDUNG' ini akhirnya.!!! Saat 0.13 MEMALUKAN PEREMPUAN BERTUDUNG BETUL!!!

Gara-gara tak pandai menjaga maruah diri, lihat apa yang berlaku kepada 'GADIS BERTUDUNG' ini akhirnya.!!! Saat 0.13 MEMALUKAN PEREMPUAN BERTUDUNG BETUL!!!


Dunia! Dunia! Ini lah realiti dunia sekarang, manusia dah tak tahu malu nak melakukan perbuatan tak senonoh di mana-mana pun.

Memalukan betul pasangan Melayu tu, dalam bilik pun sempat lagi dorang melakukan aksi ‘ringan-ringan’ yer!

Ini sudah pasti kes dah tak tahan sangat lah tu, tepi jalan pun menjadi nak melakukan maksiat noh. Lebih memalukan tu, minah tu bertudung! Minah tu bertudung hanya untuk menutup perangai buruknya pada pandangan umum!

Bila nafsu menguasai diri apa pun dorang sudah tak pedulikan lagi. Lihat mamat tu yang tak tahan sangat, minah tu cuba halang tapi akhirnya ‘merelakan’ juga mamat tu memperlakukan dia macam tu.

Itu lah murah sangat menyerah diri pada lelaki yang bukan muhrim! Si jantan kalau dah pernah dapat sekali, mesti nak berkali-kali.. Betul tak??

Itu lah kesalahan besar bagi gadis-gadis yang tak pandai menjaga maruah diri, sanggup membiarkan si jantan memperlakukan korang sesuka hati jer.

Apa-apa pun, dunia sekarang ni memang sudah di akhir zaman. Korang lihat jer lah pasangan tu dah tak ada rasa malu lagi pada orang-orang yang berada di sekeliling mereka.






0 comments:

Post a Comment