loading...

Saturday, 31 December 2016

Pandainya 'dua bekor beruk' ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Lihat Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL!!!

Pandainya 'dua bekor beruk' ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Lihat Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL!!!


MasyaAllah! Rupanya ada jugak ‘setan’ terlepas dari diikat yer, nampaknya ‘setan jadian’ semakin berleluasa menunjuk perangai.

Tengok dorang tu pun, speechless lah. Lebih-lebih lagi bila melihat kaum wanita yang buat perangai tak senonoh macam tu.

Melampau betul aksi yang dimuat naik oleh minah kat atas tu. Mana lah maruah minah sengal tu yer?? Sanggup dia mengeluarkan video bangang macam tu, sekali gus menjatuhkan maruah dia sebagai seorang perempuan!

Harapkan muka jer cantik, tapi akal tak ada! Kesian lah kat mak bapak dia kalau dapat tahu anak dorang dok menggila buat benda tak senonoh macam tu, remuk teruk hati dorang. Betul tak??

Tak boleh blah tu, minah tu bangga betul dapat muat naik benda bodoh macam tu. Sekarang ni boleh lah dia nak bangga dan melakukan apa saja sesuka hati, tanpa peduli berdosa atau tidak.

Bukannya apa lah, takut nanti tak mampu nak pikul dosa-dosa yang dikumpul ketika hidup jer. Masa tu nak menangis air mata darah pun, dah tak ada guna lagi!

Diri tu masih muda, fikir-fikir lah masa depan sama yer. Muhasabah lah diri tu, jauhkan diri daripada terus terjebak dengan kegiatan tak bermoral macam tu!

Ingatlah mak bapak korang di rumah, fikirlah perasaan dan jaga maruah dorang sama. Penat dorang mendidik dan beri sepenuh kasih sayang  kat korang.

Tapi korangg balas dengan perbuatan buruk korang pulak. Jadilah anak yang dibanggakan!





SEDIH.!! Rasa macam tak percaya apabila seorang gadis di 'kendurikan' secara beramai-ramai semasa satu majlis makan malam sedang berlangsung.HMMMMM KESIANNYA......:'(

SEDIH.!! Rasa macam tak percaya apabila seorang gadis di 'kendurikan' secara beramai-ramai semasa satu majlis makan malam sedang berlangsung.HMMMMM KESIANNYA......:'(

SEDIH.!! Rasa macam tak percaya apabila seorang gadis di 'kendurikan' secara beramai-ramai semasa satu majlis makan malam sedang berlangsung.HMMMMM KESIANNYA......:'(



DUNIA AKHIR ZAMAN!!LeKA TAngkap Pokemon GO!!LElaki ini Tidak Sengaja Merakam Perbuatan Terkutuk Perempuan Melayu Bersama Kekasih di dalam TREN !! CUBa lihat MInit ke 1.05 apa yang perempuan nie Buat!!Sungguh tak malu.

DUNIA AKHIR ZAMAN!!LeKA TAngkap Pokemon GO!!LElaki ini Tidak Sengaja Merakam Perbuatan Terkutuk Perempuan Melayu Bersama Kekasih di dalam TREN !! CUBa lihat MInit ke 1.05 apa yang perempuan nie Buat!!Sungguh tak malu.







Rancangan TV Yang Tidak Patut Kita Contohi Di Malaysia..!!! Aktiviti Macam Ni Pon DiSiarkan KE?????? Gambar ke4 Memalukan Betul!!!

Rancangan TV Yang  Tidak Patut Kita Contohi Di Malaysia..!!! Aktiviti Macam Ni Pon DiSiarkan KE?????? Gambar ke4 Memalukan Betul!!!


Rancangan TV Yang Paling BANGANG Di JEPUN Tidak Patut Kita Contohi Di Malaysia..!!!
(8 Foto) Rancangan TV Yang Paling BANGANG Di JEPUN Tidak Patut Kita Contohi Di Malaysia..!!!  | Jangan sesekali stesen tv di Malaysia tiru rancangan seperti ini.. Pasti bala akan menimpa.



Amat mengejutkan!!!Inikah Yang Kita Mahu Lihat Apabila Warga Bangla Memenuhi Negara Kita.. Pasti Akan Berlaku Lagi Selepas Ini.. Ingatlah!!! Gamba Ke2 Tu KORANG MESTI TERGAMAM!!

Amat mengejutkan!!!Inikah Yang Kita Mahu Lihat Apabila Warga Bangla Memenuhi Negara Kita.. Pasti Akan Berlaku Lagi Selepas Ini.. Ingatlah!!! Gamba Ke2 Tu KORANG MESTI TERGAMAM!!

MALAYSIA : Berikutkan keputusan kerajaan yang akan membawa masuk kira-kira 1.5 juta warga Bangladesh, ternyata ramai rakyat tempatan risau dengan peluang pekerjaan yang ada.

Memetik laporan Bernama, kerajaan #melalui Kementerian Dalam Negeri (KDN) tampil memberi jaminan bahawa dengan kemasukan buruh dari Bangladesh ke negara ini, tidak akan menjejaskan peluang pekerjaan kepada rakyat tempatan.

Menurut kementerian, keseimbangan #pasaran buruh juga tidak akan terjejas kerana pekerja-pekerja asing ini hanya akan dibenarkan bekerja di lima sektor formal iaitu pembinaan, perkilangan, perladangan, pertanian dan perkhidmatan.

"Cadangan berhubung kemasukan #1.5 juta pekerja dari Bangladesh dibuat setelah mengambil kira perkembangan ekonomi negara dan keperluan industri bagi mengisi jawatan yang tidak digemari rakyat tempatan.

"Bagaimanapun kerajaan juga sangat #berhati-hati dalam perkara ini agar peluang pekerjaan kepada rakyat tempatan tidak terjejas dan sentiasa dilindungi," jawapan bertulis KDN kepada soalan Sim Tze Tzin (PKR-Bayan Baru) yang diedarkan di Dewan Rakyat hari ini.

Tze Tzin, ingin mengetahui apakah #rasional di sebalik cadangan kerajaan untuk membenarkan 1.5 juta pekerja Bangladesh bekerja di negara ini.

Menjawab soalan Datuk Mohd Idris Jusi (PKR-Batu Pahat) pula yang menyoalkan tentang masalah sosial jika kemasukan pekerja-pekerja asing ini, #KDN menyatakan bahawa kerajaan sentiasa menyedari isu ini merupakan isu yang sangat mencabar.

KDN akan bekerjasama dengan #Kementerian Sumber Manusia dan semua agensi kawal selia serta agensi penguatkuasa yang lain bagi memastikan pekerja asing sentiasa terkawal dan tidak memberi implikasi terhadap keselamatan dan ketenteraman negara.

Menurut kementerian lagi, mereka hanya dibenarkan memasuki #Malaysia melalui Visa Dengan Rujukan (VDR) untuk direkodkan ke dalam Sistem Penguatkuasaan dan Pendaftaran Warga Asing (NERS) melalui pengambilan biometrik.

Kehadiran buruh-buruh asing ini adalah untuk #mengisi jawatan-jawatan yang tidak digemari rakyat tempatan, terutamanya berunsurkan 3D (kotor, berbahaya dan sukar) adalah perlu bagi membantu kerajaan meningkatkan kemampanan ekonomi negara.







Viralkan Sampai Ke PENGETAHUAN IBU BAPA MEREKA!!!!! Anak dara MELAYU bangga dok 'tayang buah ranum' untuk jadi tatapan umum.!!

Viralkan Sampai Ke PENGETAHUAN IBU BAPA MEREKA!!!!! Anak dara MELAYU bangga dok 'tayang buah ranum' untuk jadi tatapan umum.!!


Bulatnya buah ranum anak dara sorang ni. Disebabkan buah ranum awek ni, ramai jejaka tak keruan dan tak senang duduk bila tengok video ni.

Lelaki mana yang boleh tahan bila tengok buah betik ranum macam ni, buah-buahan segar yang dijual kat pasar pun tak ranum macam ni tau tak.

Apa nak jadi ni wehh. Anak dara Melayu dengan bangga dok tayang buah ranum untuk jadi tatapan umum. Dah macam sekumpulan minah-minah pelacur yang menunggu pelanggan je gaya dorang bergambar ni, mana satu pilihan hati korang kalau diberi pilihan nak dijadikan isteri kedua??

Tak guna hantar anak belajar tinggi-tinggi kalau anak dara pun tak reti nak jaga maruah diri dan keluarga, dah macam meminta diri kena rogol ja cara berpakaian.



Bila anak dara Melayu perasan nak jadi macam minah saleh, pakaian dan cara hidup pun nak ikut macam minah saleh. Bersosial sana sini, bertukar-tukar lelaki. Kat luar negara yang gaya hidup bersosial lagi teruk dari kita pun, jarang ada kes buang bayi.

Budaya dorang lain sebab anak luar nikah tu dah jadi satu kebiasaan untuk mereka. Anak-anak dara Melayu nak bersosial mengalahkan minah saleh, bila dah mengandung dan bersalin.

Anak dibuang kat merata tempat. Ada yang sampai sanggup bunuh anak sendiri sebab nak tutup malu

Dah macam anak ikan pun ada minah-minah ni, harap muka cantik tapi bodoh buat apa. Cantik kat dunia, terbakar kat akhirat nanti. Hawau betul kalau ada anak perempuan macam ni, asam keping murah.




Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa rogol. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?


Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa rogol. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?


Tolong jawab sikit lelaki-lelaki kat luar sana dengan kenyataan akak ni. Ini dah buatkan maruah lelaki tercalar ni.

Akak yang bergelar ibu tunggal ni bengang dengan lelaki. Bila sebut pasal seks semua lelaki suka, sembang pokok pun boleh tumbang. Bila dah ‘main’, tak sampai 5 atau 10 minit lelaki dah tewas.

Lelaki puaskan nafsu lelaki je, nafsu perempuan tak puas dibiarkan tergantung macam tu je.

Sampaikan perempuan kena ‘main’ sendiri nak bagi nafsu puas. Minah ni harapkan lelaki untuk ‘main’ dengan dia dan tahan sampai 30 minit.



Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa rogol. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?

Tolong jawab sikit lelaki-lelaki kat luar sana dengan kenyataan akak ni. Ini dah buatkan maruah lelaki tercalar ni.

Akak yang bergelar ibu tunggal ni bengang dengan lelaki. Bila sebut pasal seks semua lelaki suka, sembang pokok pun boleh tumbang. Bila dah ‘main’, tak sampai 5 atau 10 minit lelaki dah tewas.

Lelaki puaskan nafsu lelaki je, nafsu perempuan tak puas dibiarkan tergantung macam tu je.

Sampaikan perempuan kena ‘main’ sendiri nak bagi nafsu puas. Minah ni harapkan lelaki untuk ‘main’ dengan dia dan tahan sampai 30 minit.


Gara-gara terlalu mabuk, seorang wanita jadi 'SANTAPAN' di dalam bilik karaoke.!!

Gara-gara terlalu mabuk, seorang wanita jadi 'SANTAPAN' di dalam bilik karaoke.!!



Semakin hari semakin parah dan menjadi-jadi kebodohon yang dilakukan oleh kaum wanita. Ramai diantara mereka dengan mudahnya menggadai maruah dan harga diri semata-mata untuk hiburan dunia.

Jadi tidak hairanlah kenapa banyak terjadinya kes-kes wanita yang hamil tanpa ada ikatan pernikahan yang sah.

Macam seorang wanita ini yang sanggup menjadi 'santapan' dan hiburan buat lelaki-lelaki yang berhidung belang di dalam sebuah pusat karaoke ini.

Wanita itu pada mulanya dikatakan telah meminum arak sehingga membuatkan dirinya mabuk ketika berada di dalam pusat karaoke tersebut.

Dengan keadaannya yang separuh sedar itu telah membuatkan lelaki-lelaki yang ada didalam bilik karaoke itu cuba mengambil kesempatan terhadap wanita tersebut.

Tidak hairanlah jika wanita itu diperlakukan sedemikian memandangkan dirinya yang tidak pandai untuk menjaga maruah ketika mengikuti lelaki-lelaki tersebut. Mungkin saja wanita itu merupakan salah seorang pelayan di pusat hiburan itu.

Jika dilihat, wanita itu yang pada mulanya menari-nari di hadapan para lelaki tersebut akhirnya terjatuh di lantai kerana tidak dapat mengawal dirinya itu.

Peluang itu akhirnya dimanfaatkan oleh lelaki-lelaki tersebut untuk 'merasa' dan menikmati tubuh wanita itu semasa wanita itu di bawah pengaruh alkohol.