loading...

Tuesday, 27 December 2016

Filled Under:

Viral Isu Wanita lempar Tuala ke muka staff hotel dikecam teruk ngan org ramai!!!nak tahu knp?Korang klik aa sendiri...

Viral Isu Wanita lempar Tuala ke muka staff hotel dikecam teruk ngan org ramai!!!nak tahu knp?Korang klik aa sendiri...


Wanita Lempar Tuala Kepada Staff Hotel Syuen, Ipoh | Ini bukan pasal tak tau cerita ka tau cerita sebenar tp ADAB, dr video tu pun dah tau memang kita lihat perempuan ni tidak ada adab.. Semua orang lihat dan baca mesti geram dengan perempuan ni kan? Termasuk lah Miss K.


Kejadian ini Berlaku pada 8 Disember 2016 di Hotel Syuen, Ipoh . Pelanggan bernama Sheikh Zuliskandar dan isterinya bernama Nories Ismail melayan pekerja hotel ibarat sampah. Ini tajuk yang sesuai diberikan pada artikel ini

Kalau difikir dan dibayangkan, begini ke adab dan tertib seorang yang bernama Sheikh yang meletakkan tuala di dalam lubang jamban.

Juga, isteri nya pula datang ke kaunter ketika checkout dan membaling tuala ke arah seorang wanita berusia berumur 50an yang berkerja di kaunter hotel dan menengking pekerja tanpa ada kesalahan yang dilakukan oleh pekerja. Bagi Miss K kalau ye pun hormat lah Perkerja tu sebagai tua dari kita, walau pun ada kesalahan. betul tak?

Dari maklumat Sebelum ini, si suaminya pernah mencampak duit kepada reception ketika checkout ke muka pekerja tersebut.

Gambar tuala dalam mangkuk tandas turut disebarkan di media sosial. Kakitangan berkenaan berkata, kejadian berlaku ketika dia membantu kerja di kaunter pendaftaran, kira-kira jam 2.30 petang.


"Wanita itu secara tiba-tiba datang ke kaunter dan membaling dua tuala basah ke muka saya sambil membebel membuatkan saya terkejut. Dia yang dipercayai tidak puas hati selepas permintaannya dan keluarga untuk mendapatkan tuala lebih tidak dilayan, kemudian terus beredar," katanya Pekerja Hotel.

Pekerja wanita berusia 50 tahun itu yang enggan namanya disiarkan, berkata pihak hotel tidak dapat memenuhi permintaan pelanggan itu kerana keluarga berkenaan dijadual mendaftar keluar pada hari kejadian.

"Mereka juga sudah beberapa kali diberi tuala dan bantal tambahan selepas mendaftar masuk pada hari sebelumnya. Semua barang yang diminta dan diberikan kepada keluarga berkenaan ada kami rekodkan.

"Memang saya terkejut dengan perbuatannya, tetapi secara peribadi saya memaafkannya kerana percaya Tuhan akan membalas perbuatan biadap itu," katanya sambil mengakui kejadian itu yang pertama dialaminya sepanjang 24 tahun berkhidmat di hotel terbabit.







0 comments:

Post a Comment