Saturday, 31 December 2016

Filled Under:

Pandainya 'dua bekor beruk' ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Lihat Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL!!!

Pandainya 'dua bekor beruk' ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Lihat Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL!!!


MasyaAllah! Rupanya ada jugak ‘setan’ terlepas dari diikat yer, nampaknya ‘setan jadian’ semakin berleluasa menunjuk perangai.

Tengok dorang tu pun, speechless lah. Lebih-lebih lagi bila melihat kaum wanita yang buat perangai tak senonoh macam tu.

Melampau betul aksi yang dimuat naik oleh minah kat atas tu. Mana lah maruah minah sengal tu yer?? Sanggup dia mengeluarkan video bangang macam tu, sekali gus menjatuhkan maruah dia sebagai seorang perempuan!

Harapkan muka jer cantik, tapi akal tak ada! Kesian lah kat mak bapak dia kalau dapat tahu anak dorang dok menggila buat benda tak senonoh macam tu, remuk teruk hati dorang. Betul tak??

Tak boleh blah tu, minah tu bangga betul dapat muat naik benda bodoh macam tu. Sekarang ni boleh lah dia nak bangga dan melakukan apa saja sesuka hati, tanpa peduli berdosa atau tidak.

Bukannya apa lah, takut nanti tak mampu nak pikul dosa-dosa yang dikumpul ketika hidup jer. Masa tu nak menangis air mata darah pun, dah tak ada guna lagi!

Diri tu masih muda, fikir-fikir lah masa depan sama yer. Muhasabah lah diri tu, jauhkan diri daripada terus terjebak dengan kegiatan tak bermoral macam tu!

Ingatlah mak bapak korang di rumah, fikirlah perasaan dan jaga maruah dorang sama. Penat dorang mendidik dan beri sepenuh kasih sayang  kat korang.

Tapi korangg balas dengan perbuatan buruk korang pulak. Jadilah anak yang dibanggakan!







0 comments:

Post a Comment