Monday, 26 December 2016

Filled Under:

Nampak sangat minah tu memang sengaja nak BELANJA 'benda tu' bagi orang ramai lihat.!!

Nampak sangat minah tu memang sengaja nak BELANJA 'benda tu' bagi orang ramai lihat.!!



Amboii! Amboii! Baru bangun tidur ke tu?? Itu ke gaya baru bangun tidur yer?? Cantik minah tu ‘posing’ sambil tarik bajunya bagi ketat dibahagian dada untuk tonjolkan sesuatu yang sepatutnya disembunyikan.

Cer korang cari dan perhatikan dengan baik-baik, apa benda yang minah tu cuba tonjolkan?? Sekali dipandang pun dah boleh nampak dengan jelas, baik punya ‘benda’ tu terbentuk.

Tak nampak ke puting dadanya tu?? Itulah yang cuba ditonjolkan sebenarnya. Minah tu sengaja jer nak buat lelaki terliur dengan gambar seksinya lepas baru bangun tidur tu dan kemudiannya dimuat naik di laman sosial.

Maklumlah orang macam tu batak perhatian dan ‘like’, tak kisah kalau maruahnya tercalar pun. Dorang memang sanggup buat apa saja demi kepuasan diri!

Agaknya berapa ‘like’ dia dapat yer?? Ruang komen pulak pasti dipenuhi dengan komen-komen lucah.

Kalau baca komen-komen tu semua, bikin kembang tekak dan meremang bulu roma jer. Lucah gila! Lihat sekarang ni, sesetengah tu selamba dan sesuka hati jer nak muat naik gambar atau status lucah di media sosial tanpa rasa malu lagi.

Tak kira lah lelaki atau perempuan pun, kedua-duanya sama jer! Perasaan malu tu agaknya dah campak jauh-jauh hingga dah tak ada malu lagi buat sesuatu yang tak senonoh!






0 comments:

Post a Comment