loading...

Monday, 26 December 2016

Filled Under:

Harap muka ja cantik tapi sayang, BENDA TU pula 'tersembul keluar' bagi orang tengok!!! JAGALAH PAKAIAN SIKIT!! lihat GAMBA KE2 TERUK BETUL!!

Harap muka ja cantik tapi sayang, BENDA TU pula 'tersembul keluar' bagi orang tengok!!! JAGALAH PAKAIAN SIKIT!! lihat GAMBA KE2 TERUK BETUL!!


Tuu diaa!! Baju apa lah yang perempuan ni pakai?? Habis semua tersembul keluar. Tengok ‘Benda’ lain pun turut sama tersembul semasa nak ambil air tu.

Cuba korang tengok, baik punya ‘buah’ dia terserlah. Ni kalau lelaki ikut perempuan ni, habis gugur iman dorang.

Tak paham lah, apa yang ‘best’ nya pakai baju ketat-ketat ni?? Tak rimas ke?? Yang tengok ni pun dah rasa rimas.. Haishh…!

Dorang tak sedar, bila dah berpakaian macam ni, banyak mata yang memerhatikan susuk tubuh dorang. Sampaikan ada yang ambik gambar dorang untuk dijadikan ‘modal’.
Contohnya minah ni, ‘free’ je ada orang ambil gambar dia. Lepas tu gambar dia dah disebarkan di laman sosial tanpa pengetahuannya.

Dah la gambar kena ambik curi-curi, disebarkan pulak. Lepas tu kena maki lagi dengan netizen. Kalau koranglah, apa perasaan korang bila kena macam tu??

Tu baru yang kena maki, tak kira lagi bila gambar dia dijadikan ‘modal’ kepada sesetengah lelaki yang gila seks.. Malu wei.. Hina sangat!!

Kepada perempuan-perempuan yang suka pakai baju ketat, nak tanya. Korang nak ke benda yang jadi kat perempuan ni terjadi kat diri korang??

Kalau tak nak, harap lepas ni korang pakailah pakaian yang senonoh sikit. Tak payahlah pakai baju ketat-ketat lagi.







0 comments:

Post a Comment