Monday, 26 December 2016

Filled Under:

Dia ingat aku tak tahu dia cuba nak pegang 'nasi lemak' pompuan tu masa pompuan tu tidur.!! fokus SAAT 0.22 MEMANG BIADAP!! WANITA BERJAGA-JAGA !!

Dia ingat aku tak tahu dia cuba nak pegang 'nasi lemak' pompuan tu masa pompuan tu tidur.!! fokus SAAT 0.22 MEMANG BIADAP!! WANITA BERJAGA-JAGA !!


Pelik sunguh perangai manusia zaman sekarang ni kan? Sampaikan sanggup lakukan apa saja demi dapat memuaskan 'nafsu' sendiri.

Macam laki dalam video ni la, sampaikan sanggup memegang 'payudara' seorang wanita yang dipercayai sedang tidur di sebelahnya ketika menaiki sebuah kereta api.

Dalam diam-diam cuba korang tengok tangan laki tu dia letakkan dimana? Terang-terang nampak sangat yang tangan dia tu cuba diletakkan disebelah wanita tersebut.

Yela kan, dah wanita tu pun sedang asyik dok tidur je, mana la nak sedar ada orang cuba nak buat benda-benda pelik pada dia, macam laki ni la.

Memalukan sungguh dengan apa yang dilakukan oleh lelaki sorang ni. Kalau la korang nampak benda-benda macam ni berlaku, korang cuba la tegur jangan asyik dok merakam je.

Nanti lagi banyak benda-benda macam ni berlaku kalau dibiarkan saja orang-orang macam ni ada di muka bumi ni.






0 comments:

Post a Comment