loading...

Friday, 30 December 2016

Filled Under:

Bila saya masuk, saya nampak jururawat tu 'Baik Punya' dok layan teman lelakinya atas kerusi.!!

Bila saya masuk, saya nampak jururawat tu 'Baik Punya' dok layan teman lelakinya atas kerusi.!!


Satu lagi rakaman video yang menunjukkan satu pasangan kekasih yang melakukan hubungan 'terlarang' di dalam sebuah hospital dirakam kamera CCTV.

Seorang jururawat bakal dikenakan tindakan selepas video yang dirakamkan menerusi CCTV hospital itu menunjukkan dirinya sedang melakukan maksiat di sebuah kerusi bersama seorang lelaki yang dipercayai teman lelakinya.
Insiden itu dirakamkan pada April lalu dan dipercayai mereka sering melakukan hal tersebut setiap kali teman lelaki wanita itu datang melawatnya bekerja di hospital berkenaan.

"Saya tak tahu ada orang lakukan 'benda tu' atas kerusi hospital, jadi saya masuk je la. Bila saya masuk je, jururawat tu kelam-kabut bangun dari tempat masing-masing."!

Namun, pada akhir video tersebut pasangan itu akhirnya terkejut besar selepas secara tiba-tiba seorang jururawat lain datang memasuki pintu tersebut dan sempat melihat perbuatan mereka itu.







0 comments:

Post a Comment