Saturday, 31 December 2016

Filled Under:

Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa rogol. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?


Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa rogol. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?


Tolong jawab sikit lelaki-lelaki kat luar sana dengan kenyataan akak ni. Ini dah buatkan maruah lelaki tercalar ni.

Akak yang bergelar ibu tunggal ni bengang dengan lelaki. Bila sebut pasal seks semua lelaki suka, sembang pokok pun boleh tumbang. Bila dah ‘main’, tak sampai 5 atau 10 minit lelaki dah tewas.

Lelaki puaskan nafsu lelaki je, nafsu perempuan tak puas dibiarkan tergantung macam tu je.

Sampaikan perempuan kena ‘main’ sendiri nak bagi nafsu puas. Minah ni harapkan lelaki untuk ‘main’ dengan dia dan tahan sampai 30 minit.



Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa rogol. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?

Tolong jawab sikit lelaki-lelaki kat luar sana dengan kenyataan akak ni. Ini dah buatkan maruah lelaki tercalar ni.

Akak yang bergelar ibu tunggal ni bengang dengan lelaki. Bila sebut pasal seks semua lelaki suka, sembang pokok pun boleh tumbang. Bila dah ‘main’, tak sampai 5 atau 10 minit lelaki dah tewas.

Lelaki puaskan nafsu lelaki je, nafsu perempuan tak puas dibiarkan tergantung macam tu je.

Sampaikan perempuan kena ‘main’ sendiri nak bagi nafsu puas. Minah ni harapkan lelaki untuk ‘main’ dengan dia dan tahan sampai 30 minit.




0 comments:

Post a Comment